Strony

środa, 27 czerwca 2012

Pierwsze pastelowe ROZDANIE !!!

    I w końcu na moim blogu pojawiło się pierwsze rozdanie. Jestem strasznie podekscytowana i ciekawa, jak się to wszystko potoczy. Tym rozdaniem chciałabym podziękować w szczególności tym, którzy aktywnie uczestniczą w życiu bloga i dzielnie udzielają porad, jeśli mam jakiś problem. Dajecie mi siły, bo nigdy nie myślałam, że będę z wami tak długo. A nie zapowiada się na porzucenie blogosfery. To dzięki wam kondycja moich włosów i cery w końcu jest prawie zadowalająca =) Ale dobra, dobra, Sylwia nie pieprz głupot, bo tu czekają na konkrety...


Do wygrania: 
  • Ziaja- maseczka oczyszczająca
  • Ziaja- maseczka anty- stresowa
  • Oriflame- krem do rąk Floral
  • Oriflame- żel pod prysznic Discover
  • Oriflame- mydełko Nature
  • saszetka do torebki o zapachu pomarańczy 

Regulamin:

  1. Sponsorem nagród jest tylko i wyłącznie autorka bloga
  2. Rozdanie trwa od 27 czerwca do 10 sierpnia
  3. Wyniki w przeciągu 7 dni od zakończenia. W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie prawo do zmiany terminu. O zmianach poinformuję uczestników
  4. Pod uwagę nie będą brane blogi typowo rozdaniowe i zgłoszenia z błędami !!! 
  5. Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski

Co trzeba zrobić?
  1. MUSISZ obserwować bloga (1 los)
  2. MOŻESZ napisać notkę o rozdaniu (+1)
  3. MOŻESZ umieścić baner na pasku bocznym z linkiem do strony (+2)
  4. Jeśli jesteś "top komentatorem" (+1)
  5. Jeśli obserwowałaś/eś bloga przed rozdaniem (+1)
Top komentujący:
Ewelina i Sylwia(19) Kaś(16) Mademoiselle Zu(15) Madziak(15) Maxi A.(20) Plotkara(14) cassante(21) imprevisivel(30) missesstyle(13)


Zgłoszenia należy wysyłać za pomocą niżej przedstawionego schematu:


1. Obserwuję jako....
2. e-mail ...
3. Obserwowałem wcześniej: tak/nie
4. Jestem na liście komentatorów: tak/nie
5. Notka z informacją i banerem: tak/nie
6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak/nie


POWODZENIA !!!




117 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję Cię jako natalia311
    2. e-mail natalia311@interia.eu
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako missesstyle
    2. e-mail project.miss.es@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: tak :)
    4. Jestem na liście komentatorów: tak :D
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego zelu ;)
    a ja zapraszam do swojego rozdania !

    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako violaa9
    2. e-mail violaa9@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)

    1. Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    2. E-mail: pinkcastersugar@gmail.com
    3. Obserwowałam wcześniej: TAK
    4. Jestem na liście komentatorów: NIE
    5. Notka z informacją i banerem: NIE
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako Madziak
    2. e-mail madzia17_23@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: tak
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem-nie

    Kochana też bym chciała, żeby stan mojej skóry i włosów był zadowalający :D

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako Mudi
    2. e-mail mudi.dudi.blog@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: a Tak ;D
    4. Jestem na liście komentatorów: nie :(
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak mudidudi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu znalazłam się w Top Spammerach:) Kochana kiedy to się tak u Ciebie zmieniło?? Zaglądam tu ze 20 razy dziennie i dopiero teraz to widzę:D

    Do rozdania się zgłoszę of kors:D tylko potrzebuje trochę tajm:D

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :) nagrody świetne, sama się zapewne zgłoszę :D / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako.... disincentive
    2. e-mail ... fetachan@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://disincentive.blogspot.com/

    Dziękuję za zaproszenie :) Wpadaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako miraga
    2. e-mail miraga@interia.eu
    3. Obserwowałem wcześniej: tnie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak miraga80.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako Nimva
    2. e-mail nimva@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako face of the sun
    2. e-mail blacksun26@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie mam

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako Patrycja Ka
    2.patrycja9018@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako AnotherWorld
    2. e-mail madzia.dawidowicz@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: choleczka
    2. e-mail: choleczka@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak - http://rainbow-style.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)

    1. Obserwuję jako: aiife
    2. E-mail: aiife@o2.pl
    3. Obserwowałam wcześniej: TAK
    4. Jestem na liście komentatorów: NIE
    5. Notka z informacją i banerem: NIE
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako - by kejti
    2. e-mail kasiula900@vp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: tak

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako dziewczyna araba
    2. e-mail kingabojanska@hotmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: /nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem-/nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako KiziaMizia
    2. e-mail kiziamizia.blog@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako agnieszkazg
    2. e-mail agoooooosia@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako Lagoena
    2. e-mail lagoena2@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwujęjako : imprevisivel
    2.e-mail : kingablog@o2.pl
    3.Obserwowałam wcześniej: TAK
    4.Jestem naliściekomentatorów : TAK
    5.Notka Z INFORMACJĄ I BANEREM : tak/tak
    6.pASEK BOCZNY z banerem i linkiem : TAK

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: Miśka
    2. e-mail : aidil-kosmetix@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Anna
    Mój adres e-mail to: niktwielkiona2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Czemu się nie chwalisz, że rozdanie wystartowało:) Wezmę udział, ponieważ lubię Twojego bloga i zapach tego żelu pod prysznic:)) Ale troszkę później, bo zawsze, jak sie zgłaszam na początku to nie wygrywam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszamy się! ;D


    1. Obserwuję jako Ewelina i Sylwia
    2. e-mail sylwia.a5@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: tak
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    Buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako Katarzyna
    2. e-mail gogunia3@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie do rozdania i chętnie wezmę w nim udział :)

    1. Obserwuję jako kruszynkakasia
    2. e-mail kruszynkaopinie@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości m.in. literatura kobieca ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako CalifroniaVenus
    2. e-mail californiavenus@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję Cię jako pati8821
    2. e-mail sisunia88@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako Ania
    2. e-mail tierra.es.mia@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak + http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako WalkingOnAir
    2. e-mail ankak1@poczta.onet.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://www.walkingonair-walkingonair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako : Wiedźminka
    2. e-mail : a_rey@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję Cię jako werka0l
    2. e-mail madonna0l@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej:nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak http://vixaxx.pinger.pl/m/13315161/do-10-sierpnia
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem nie

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako galaxymagic
    2. e-mail galaxymagic@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak http://galaxy-magics.blogspot.com/2012/07/rozdanie-na-po-prostu-pastelowe.html
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://galaxy-magics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: Kasia M
    2. E-mail: poziomka6@vp.pl
    3. Obserwowałam wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: NIE
    5. Notka z informacją i banerem: NIE
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: Neloa
    2. e-mail: anna.agnieszka.senko@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako - Scarlett
    2. e-mail scarlett13@onet.eu
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję jako Lawenda
    2. e-mail agnieszka9101@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak www.herbacianaczytelnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję jako xkeylimex
    2. e-mail kaylime@onet.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako reznerka_p
    2. e-mail: werka_uk2000@o2.pl
    3. Obserwowałam wcześniej nie
    4. Jestem na liście komentatorów nie
    5. Notka z informacja i bannerem tak
    5. Pasek boczny z bannerem i linkiem tak

    www.o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję jako Pycia
    2. e-mail pycia_12@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: nie

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako.... Veronika S
    2. e-mail ... house1@amorki.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: /nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako MonikaB
    2. e-mail monek188@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy rozwiązanie konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako ANIUMEK
    2. e-mail aniumek@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako Wiktoria Kalbarczyk
    2. e-mail kalbarczykwiktoria@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuję jako Natalia100
    2. e-mail natti2@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję jako.... Natalia Siarkiewicz
    2. e-mail ... mailns123@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam:)
    -Obserwuję,jako : ziuzia2121
    -E-mail: justyna.trelinska@poczta.onet.pl
    -Obserwowałam wcześniej : TAK
    -Jestem na liście komentatorów : NIE
    -Notka z informacją i banerem : TAK
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/07/rozdaniektore-polecam_13.html
    -Pasek boczny z banerem i linkiem : NIE

    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję jako....lady1307
    2. e-mail ...lady1307@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    2. e-mail klaudia121121@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję jako poloniamartyna
    2. e-mail m_kowalewska_1a@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję jako bobik
    2. e-mail becha@onet.eu
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję Cię jako Saga
    2. e-mail saga91@ymail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję jako Darkness
    2. e-mail darkness00128@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję jako.... immenseness90
    2. e-mail ... immenseness90@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://immenseness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako....Ewelina Garbarczyk
    2. e-mail idealniedoskonalosci@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem nie

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję jako ROXANNE
    2. e-mail roksanajaniszewska@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję jako rudaŚka
    2. e-mail fudasia@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję jako Jessie
    2. e-mail justynai@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję jako Aaliyah
    2. e-mail monikam18@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://dotrustyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako Nadelaine
    2. e-mail k_c_16@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: tyleradosci
    Email: tyleradosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję jako selfisi.;)
    2. e-mail pestka@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Obserwuję jako Kasia
    2. e-mail kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuję jako Kyasarin
    2. e-mail katarzyna.lewandrowska@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję jako: nikt_wielki_ona
    2. e-mail: niktwielkiona2@gazeta.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję jako ewlyn
    2. e-mail marybru.pl@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://polish-my-nail.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję jako Gonia
    2. e-mail malgorzatalewandowska@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/07/rozdania-ktore-polecam.html
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak
    http://margaritkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję jako loveann18
    2. e-mail .loveann18@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://strawberry-juice1888.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Kempenia tu brakło :D

    1. Obserwuję jako Kempek
    2. e-mail koszulatescia@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie :((
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję jako villemo
    2. e-mail justynka68@poczta.onet.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję jako Dagmara Kaa
    2. e-mail daguska5@gazeta.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://myworld--dini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Obserwuję jako: byjean
    2. e-mail byjean94@gazeta.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję jako wulkan_energii
    2. e-mail nikol812@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów:nie
    5. Notka z informacją i banerem: TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/2012/07/rozdanie-w-swiecie-blanki.html
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuje jako AW
    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuję jako Paula.
    2. email paaulaj@gmail.com
    3. Obserwowałam wcześniej: tak
    4. Lista komentatorów: nie
    5. Notka: nie
    6. Pasek boczny : nie

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam :)

    1. Obserwuję jako - Mariposa
    2. e-mail - mariposabeautyblog@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: NIE
    4. Jestem na liście komentatorów: NIE
    5. Notka z informacją i banerem: TAK
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- TAK

    Mój blog - mariposabeautyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. Obserwuję jako Kinia
    2. e-mail kinga_p91@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: dodałam informacje w zakładce z rozdaniami więc musisz sama zdecydować czy się liczy :) http://kinga-i-robert.blogspot.com/p/rozdania.html
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- www.kinga-i-robert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. Obserwuję jako....patrycja za
    2. e-mail ...patinka95@interia.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Obserwuję jako.... Rincewind99
    2. e-mail ... rincewind9998@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak -- u mnie na blogu po lewej stronie
    http://na-wymiane.blogspot.com/ (gdyby ten link nie zadzialal to wejdz przez link w moim profilu, gdyz mozliwe ze niebawem zmienię adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Obserwuję jako Paubia
    2. e-mail paubiana@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów:nie
    5. Notka z informacją i banerem:nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Obserwuję jako....Ewka501
    2. e-mail ... ewka501@op.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak cosmetics-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. 1. Obserwuję jako make-up freak
    2. e-mail make.up.freak.84@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://kasiq-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Obserwuję jako PinkALice
    2. e-mail Alice1996@poczta.fm
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako kubekczekolady
    2. e-mail phideaux18@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tnie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Sylwio, organizowanie rozdań jest nielegalne. Na loterię (jaką jest losowanie zwycięzcy poprzez maszynę losującą) trzeba mieć pozwolenie Ministerstwa Finansów, inaczej łamie się prawo, a kara sięga 12mln. Można za to zorganizować konkurs np. na najlepszą odpowiedź, najlepszy rysunek itp., a zwycięzcę wybierasz np. Ty na podstawie odpowiedzi konkursowej.
    Jeżeli ktoś 'życzliwy' Cię zgłosi, możesz mnieć problemy, a to na blogspocie miało już miejsce. :/ Możesz zmienić regulamin i będzie po sprawie (usunąć to o losach i dodać zadanie konkursowe).

    OdpowiedzUsuń
  93. 1. Obserwuję jako Ka.
    2. e-mail caroloserr@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. Obserwuję jako Madzinka
    2. e-mail magda1234574@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuję jako Danica
    e-mail: daniela-danka@o2.pl
    baner: daniela--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. 1. Obserwuję jako moooni-que
    2. e-mail - mon92@vp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak - www.moooni-que.blogspot.com

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. Obserwuję jako mixoflifetestuje
    2. e-mail mixoflifeblog@gmail.com
    3. Obserwowałam wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://mixoflifetestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. 1. Obserwuję jako.... Kasia Czarnota
    2. e-mail ... kaasiaa1909@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak --> http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. 1. Obserwuję Cię jako SonjaR
    2. e-mail sonja-r@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. Obserwuję jako marcik
    2. e-mail martus_1004@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: tnie
    5. Notka z informacją i banerem: tak
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję jako kayah planeta
    e-mail: planetakayah@gmail.com
    Obserwowałam wcześniej: nie wiem;)
    Jestem na liście komentatorów: nie
    Baner: tak http://planetakayah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. Obserwuję jako bannanova
    2. e-mail probeczki@onet.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: tak

    Blog: http://monstersgarden.blogspot.com/ notka: Pastelowe Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. Obserwuję jako Purple Bird
    2. e-mail pb.blogspot@gmail.com
    3. Obserwowałam wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: tak

    Blog: http://purplebirdy.blogspot.com/
    Notka: biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. Obserwuję jako: frania.f
    2. e-mail: frania.f.blox@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak (http://vanitylife.blox.pl/2012/08/Rozdanie-na-blogu-po-prostu-pasteloweblogspotcom.html)
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem: tak (http://vanitylife.blox.pl/html)

    OdpowiedzUsuń
  105. 1. Obserwuję jako Ana
    2. e-mail: kaczmar.anna@wp.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak - http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/08/ziaja-dla-panow-i-pan.html
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak - http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. 1. Obserwuję jako: Karo lina
    2. e-mail: karciolina45@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. 1. Obserwuję jako Claudia Nowak
    2. e-mail claudianowak0@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń
  109. 1. Obserwuję jako cisowianka20
    2. e-mail cisowianka20@gmail.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: tak http://darmow.blogspot.com/
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. 1. Obserwuję jako alleve
    2. e-mail alleve.blogspot.com
    3. Obserwowałem wcześniej: nie
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- tak, alleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. Organizowanie konkursu, w którym zwycięzcę wybiera maszyna losująca jest loterią, która jest nielegalna, jeśli nie ma się zgody Ministerstwa Finansów. Kara maksymalna to 12mln zł.
    Wiem, że jest już zbyt późno na zmianę zasad, ale jeżeli ktoś "życzliwy" Cię wsypie, będziesz mieć problemy. Jeśli nie chcesz ryzykować radziłabym poinformować uczestniczki o zmianie regulaminu, a zapisać w nim, że zwycięzcę wybierzesz Ty na podstawie np. odpowiedzi konkursowej, którą powinny dopisać.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  113. 1. Obserwuję jako anonimowy
    2. e-mail cieszyfejs1907@o2.pl
    3. Obserwowałem wcześniej: tak
    4. Jestem na liście komentatorów: nie
    5. Notka z informacją i banerem: nie
    6. Pasek boczny z banerem i linkiem- nie

    OdpowiedzUsuń