Strony

poniedziałek, 18 lipca 2011

H&Mowy szał.

W sobotę wybraliśmy się z moim Kochaniem na zakupy do Plazy. Głównym celem były żywnościowe zapasy i prezent na 3 urodziny Igorka.
Przeszliśmy całą galerię w poszukiwaniu sklepu z zabawkami, aż w końcu trafiliśmy do Smyka.
Zabawek dla niemowlaków jak i dla starszych dzieci było mnóstwo, ale dla chłopca w Igora wieku ciężko było znaleźć coś fajnego. Ja też chyba miałam wygórowane wymagania, bo w końcu opiekuję się nim od listopada i wiem, co mu się szybko znudzi, a co będzie się 'walało' po całym domu. Spędziliśmy tam chyba godzinę. W końcu kupiłam mu stempelki, książkę o przedszkolakach, zestaw małego lekarza (bo mnie bada na łóżku używając misiaków) i wszystko włożyłam w zielony worek z autkami do przedszkola =)
Kiedy szliśmy już do samochodu zauważyłam H&M. Byłam pierwszy raz w tej galerii i nie wiedziałam jakie są tam sklepy. Namówiłam Pawła: "tylko sobie obejrzę" i wyszłam z całą reklamówką ciuchów. =D

Mam zdjęcia dwóch rzeczy zakupionych w tym sklepie, ale niestety musiałam się posłużyć laptopową kamerką, gdyż mój aparat nadal ma moja mama. Więc proszę o wyrozumiałość w kwestii jakości.

 Przód
 Tył

Bluzka z wyprzedaży (jak prawie wszystko co kupiłam). 
Cena 10 zł.
W pięknym różowym kolorze (niestety kamerka zgasiła kolor)
falbanki z przodu i falbanki z tyłu
prześliczna!



A ta podbiła moje serce odkąd zobaczyłam ją z daleka na wieszaku.
Cena obłędna- 10 zł.
Na jedno ramię, z falbankami i ciekawym motywem.


Dodatkowo kupiłam jeszcze plecioną, beżową opaskę na gumce za 9.90 i lniane spodnie, które można nosić zarówno jako długie jak  i 3/4 w kolorze pudrowego różu. Cena 30 zł, oczywiście z wyprzedaży =). Za 3 rzeczy kupione na wyprzedaży otrzymałam kartę o wartości 20 zł.

Odwiedziłam również Rossman, gdzie oprócz środków czystości itp. kupiłam szary lakier z Wibo odcień 63. Kolor widać na poprzednim zdjęciu. 



buziaki =*

4 komentarze:

  1. "Tylko sobie obejrzę" xD
    Mój się już na to nie nabiera :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana:

    http://sweet-like-cola.blogspot.com/2011/07/kempek-otagowany-one-lovely-blog-award.html :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry ale nie moge na twoj e-maile wyslac tego zaproszenia.
    na inne moge ale na twoj nie
    pisze ze jest nie poprawny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta różowa bluzka mi się barss podoba ;) nawet ją mierzyłam, ale lepiej wygląda na kimś innym niż na mnie ;D i w końcu została porzucona na h&m-wskim wieszaku :(

    OdpowiedzUsuń