Strony

poniedziałek, 14 maja 2012

Włosy-aktualizacja (maj)

  W końcu chłopak mógł mi dzisiaj zrobić zdjęcie i mogę wam przedstawić aktualizację stanu moich włosów. Niestety włosy nadal są suche, aczkolwiek coraz mniej. Akurat na dzisiejszym zdjęciu nie wyglądają za dobrze, tym bardziej, że nie robię wam zdjęć z lampą, żeby nie przekłamać koloru ani stanu włosów.
Ale do rzeczy:

włosy kwiecień:





Wyglądają na lśniące ale to "wina" sztucznego światła. Kolor niestety przekłamany. Moje najgorsze zło- wycieniowałam, wierząc, że nabiorą objętości. Żałuje do tej pory.








Włosy maj





Coś się zmieniło. Pytanie co. Trudno po tym zdjęciu określić mi czy włosy urosły, bo tamto jest robione troche z innej perspektywy, ale ja mam wrażenie, że trochę tak. Kolor jest trochę ciemniejszy niż na zdjęciu.








Miesięczna pielęgnacja:

  • mycie co 3-4 dni
  • olejek Alterra granat i awokado - na 3-4h przed myciem włosów
  • szampon- Joanna z czarną rzepą (w tym miesiącu królować będzie Babydream)
  • maska: L'biotica Biowax - zielona do włosów suchych i zniszczonych (widzę po niej poprawę, wkrótce recenzja)
  • henna w kremie Delia -raz na miesiąc ( na zdjęciu już jej nie widać)
  • od czasu do czasu serum z L'biotici lub Gliss Kur 7 Oil (rzadziej)
  • wcierka: w tym miesiącu brak: skończyła się i czekam nadal za dostawą
  • dodatkowo piję pokrzywę i zielona herbatę
  • + wszystkie niekosmetyczne sposoby opisane TU
Jak tylko stanę na finansowe nogi mam zamiar rozejrzeć się za dobrym olejem. Ale tu pytanie: Amla, Sesa, Vatika? Jak zwykle oczekuję waszej pomocy =)

18 komentarzy:

  1. też wycieniowałam ale mi nabrały objętości :)
    moim zdaniem urosły i są w lepszej kondycji Twoje :)

    też piję pokrzywę znaczy dziś wróciłam a zieloną herbatę od zawsze ;)

    ja nie olejuję ale o Vatice słychać najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie wygląda jakby były farbowane, a drugie naturalne:) Fajna długość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amla jest bardzo dusząca, zapach nie do zniesienia, niebo lepsza jest Vatika kokosowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych olejków które wymieniłaś najbardziej polecam Sesę, a zaraz po niej Vatikę :) Amli nie polecam, bo jest na bazie parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Sese i jestem zadowolona:) Jak dla mnie świetnie pachnie i niesamowicie zmiękcza mi końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać,że włosy urosły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zauważyłam zmianę. Na zdjęciu z kwietnia włosy są troszkę przesuszone a na drugim wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę, ja po zdjeciach mam odwrotne wrażenie. Ale w takim razie hurra! Chyba dzięki biowaxowi =)
      Dzięki dziewczyny za podnoszące na duchu opinie =)

      Usuń
  8. a czy przypadkien włosy z maja nie zą przesuszone ? kuracja dość interesująca ale czy to dobra dla bardzo długich włosów, to mycie co 3-4 dni ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam preferuję mycie co 1-2 dni zależy czy nakładasz pianki i takie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam produktów do stylizacji włosów. Przeanalizuję problem od tej strony i może spróbuję myć przez jakiś czas częściej włosy. Dzięki za sugestię!

      Usuń
  10. bardzo dziękuje za pouczenie. :) teraz na pewno zapamiętam. a co do włosów to z pewnością pojaśniały, chyba że to kwestia światła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czego chcesz od włosów - przecież są ładne ;)! I wyglądają na zdrowe :)


    Ja właśnie umówiłam się do fryzjera - muszę wycieniować włosy bo po zimie wyglądają tak... smutno ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce lejesz! Niestety wiem, że coś z nimi nie tak. Zauważyłam, że jeśli są dobrze odżywione to lepiej rosną, a na początku w ogóle nie zwracałam na to uwagi =)

      Usuń
  12. masz bardzo ładne włosy - nie ma co narzekać!

    ja używam kokosowej Vatiki i powiem Ci, że szału nie ma - niby jest okej, ale lepsze efekty mam po Alterrze - może rozglądnij się za Amlą bo ona zbiera same pozytywne oceny!

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rowniez olejuje uzywam kokosowego olejku mam nadzieje ze wloski rowniez zaczna mi szybciej rosnac, ale pokrzywy nie dam rady pic niestety:( [pzdrawiam i zapraszam do siebie buzka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blogspot:)
    Zapraszamy do nas, może znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Włoski wyładniały, trochę cierpliwości i będą piękne :) Ja zaczęłam swoją przygodę z olejem Vatika, ale jeśli masz włosy z tendencją do puszenia się - będzie to potęgował. Amla nadaje cudny blask, na Sesę właśnie czekam :)

    OdpowiedzUsuń