Strony

piątek, 22 czerwca 2012

Włosowa aktualizacja- czerwiec.

     I już mamy koniec czerwca? Czas najwyższy na zdjęcie włosów po kolejnym miesiącu pielęgnacji. Nie będę się rozpisywała, po prostu pokażę wam efekty i po krótce opiszę plan. Niestety analiza jakości żywności czeka, a egzamin który ma być jutro do łatwych nie należy. Także szybko przechodzę do rzeczy.


Nie możemy dojść do tego, żeby zdjęcia miały idealną równość, perspektywę bo nie do końca widać przyrost. Ale po głębszej analizie stwierdzam, że przyrost jest i to całkiem przyzwoity =) Niestety jak wypadały, tak wypadają i zastanawiam się nad badaniami...
Moim kłopotem nadal jest zbijanie się włosów w strąki. Ktoś wie, czym to zniwelować? Po rozczesaniu wyglądają pięknie, ale po 5 minutach już jest tragedia... objętości też by się przydało.

Plan:

  • mycie co 3-4 dni
  • olejek Alterra granat i awokado lub Amla - na 3-4h przed myciem włosów
  • szampon- Babydream
  • maska: L'biotica Biowax - zielona do włosów suchych i zniszczonych , Isana z olejkiem z babasu
  • brak henny
  • od czasu do czasu  Gliss Kur 7 Oil (rzadko)
  • wcierka: w tym miesiącu brak
  • dodatkowo piję pokrzywę i zielona herbatę oraz biorę Mega Krzem
  • + wszystkie niekosmetyczne sposoby opisane TU

O 9.OO trzymać kciuki!

42 komentarze:

  1. SI:) Będę wtedy spać ale we śnie będę trzymać kciuki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo,włosy zbijają się w strąki i wypadają jak szalone:(

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci szczerze,ze mi biovax do wlosow farbowanych tylko wysuszal glowe. sprobuj jesli chcesz nawilzyc isc do fryzjerskiej husrtowni i kupic odzywke z arganem. ja mam szampon z jedwabiem i wlasnie odzywke arganowa,nie dosc,ze tansze to wszystko niz w drogeriach to duzo razy lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają lepiej! Wydają się grubsze i nawilżone :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, a może włącz do pielęgnacji proteiny? :) Chyba właśnie przy nierównowadze nawilżenia i protein włosy zbijają się w stronki - ale nie jestem pewna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że są bardziej odżywione ale co do wypadania to ciężko stwierdzić od czego tak się dzieje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac przyrost :)
    Ja swoją pielegnacje w tym miesiącu zaniedbałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, widać :) nie ma to tamto ;)
    trzymam kciuki mocno :)
    objętości mi akurat nie trzeba... same się puszą... zwłaszcza po hennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest taki produkt Biosilk, silk filler, spray, dzięki niemu włosy się nie plączą oraz łatwo rozczesują :) polecam.

    P.S.
    Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. widać różnicę! rzeczywiście urosły i wydaje się, jakby było ich więcej :)
    powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać i jest ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może warto udać się do dobrego salonu fryzjerskiego na specjalny zabieg wzmacniający. Moja fryzjerka mi taki robi po każdym rozjaśnianiu - za nic nie mogę zapamiętać nazwy, zapiszę kiedyś;). W każdym razie włosy stają się bardziej miękkie, mocniejsze, mniej wypadają, a ostatnio bardzo mało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecasz ten olejek z Alterry? Włosy też mi wypadają, ehh :(( Trzymam kciuki, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. włoski wydają się dużo gęstsze i zdrowsze. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przestałam suszyć moje włosy.. ich kondycja bardzo (!) się poprawiła. I tak jak Ty... piję ziołowe herbatki. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety muszę myć codziennie, nie wiem co jest tego przyczyną
    ale po nocy włosy są oklapnięte i bynajmniej w moim odczuciu nieświeże

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, zgadzam się z koleżanka wyzej, nich wysychają samoistnie i na końcówki jedwab ;)

    o 9 trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam w niekosmetycznych sposobach, że nie suszę włosów =)

      Usuń
  18. kochana, na ślub byłby idealny właśnie taki
    więc się maluj i nie zastanawiaj
    powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie widać , że włosów jest więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miód na moje serce, niestety to tylko pozory...

      Usuń
  20. moje włosy tez strasznie wypadają, ale fryzjerka powiedziała mi ze dziennie wypada nawet 500 włosów ;o

    Zapraszam http://aleeexsmile. blogspot.com/ * - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Norma to około 50-100 włosów. Fryzjerka niech się trochę poduczy...

      Usuń
  21. kurde mi rowniez ostatnio wypadaja wlosy... moze skusze sie na ten olejek...

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam i byłam zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Różnicę widać i to naprawdę. Koncówki masz w lepszym stanie ;)
    A co do plątania to po prostu kiedyś fryzjerka powiedziała mi, że taka natura włosa. Ja mam niestety to samo. :(

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęły mi sie końcówki delikatnie rozdwajać, wiec pewnie niedługo pójdę pod nożyczki...

      Usuń
  25. Jak poszedł egzamin? Mamy nadzieje, że bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać różnice w kondycji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy blog :)

    zapraszam do mnie,ostatni post dotyczy kosmetyków jakbyś chciała wziąć udział :)
    http://welcomehome7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiem czy może podobnie być u ciebie, ale u mnie największa skłonność włosów do zbijania się w strąki jest kiedy włosy za długo nie były podcinane i są przeciążone całą kosmetyką i brakiem odświeżenia w postaci ścięcia chociaż centymetra.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba biorę się do roboty! Mogłabyś opisać jak olejujesz (śmieszne słowo) włosy? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. I widać rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. włosy jakby miały większą objętość, są fajniejsze. a co do strąków - myślisz, że olej się do tego nie przyczynia, nie obciąża ich?
    na wypadanie spróbuj tonik/szampon Garnier Neril - ja używałam kilka miesięcy temu i teraz wypadaja ich niewielka ilość, za to na głowie mam afro z baby hair, aż mnie to drażni :D:D ale serio - całe "zakola" zarośnięte, a wszystkie włoski są jednej długości - jednogłośnie zaczęły rosnąć po nerilu.

    OdpowiedzUsuń