Strony

środa, 6 czerwca 2012

Intensywnie regenerująca maseczka.

   Po długim czasie użytkowania w końcu wyrobiłam sobie zdanie na temat Intensywnie Regenerującej Maseczki do wlosów ze skłonnością do wypadania z L'biotici Biovax.
O produkcie pisałam TU, kiedy w końcu go zakupiłam. 


Przede wszystkim na plus można zaliczyć opakowanie, które jest niezwykle szczelne. Dla mnie to ważne w kosmetykach do pielęgnacji, mam pewność, że żadna bakteria nie dostanie się sama do środka. Dla osób z pulchniejszymi dłońmi może się pojawić problem przy wyciąganiu produktu, ponieważ sam otwór jest dość mały.
Zapach ewidentnie kojarzy mi się ze starym mydłem i osobiście mnie trochę drażni. Jest jednak do przetrzymania, tym bardziej, że maskę nakładałam max. na 50 min.
Konsystencja jest gęsta, nie musimy się bać, że zacznie nam spływać pod czepkiem.


A co ze składem?
AQUA, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH - 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ACETYLATED LANOLIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, PARFUM, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, C.I. 42090
Cóż. Mogło być lepiej, ale najgorzej też nie jest.


I na koniec: działanie!
Niestety nie zauważyłam, żeby moje włosy przestały wypadać, a co więcej zaczęły się przetłuszczać. Dla mnie myjącej głowę co 3-4 dni, różnica w jednym dniu nie jest straszna, ale warto zwrócić na to uwagę jeśli ma się skłonność do przetłuszczania włosów.
Co dla mnie było najważniejsze, to maska niesamowicie odżywiła moje liche włoski! Kiedyś schły bez niczego b. szybko, teraz nie mogę ich dosuszyć nawet suszarką. Bez wątpienia jest to odznaką, że włosy zostały odpowiednio nawilżone i tu upatruję wielki PLUS dla tego produktu, który raczej na stałe zagości u mnie na łazienkowej półce. Jednak obecnie mam zamiar kupić jakąś odżywkę, która nie obciąży mi włosów, a tą stosować raz w tygodniu. 
Bardzo lubię ją mieszać z żółtkiem i produktami z ZSK -> "przepis". Moje włosy uwielbiają taką kurację raz na jakiś czas.
Podsumowując: maska przetłuszcza, intensywnie nawilża, sprawia, że włosy są bardziej mięsiste. 
Polecam!

A wy miałyście już styczność z produktami z tej firmy?


59 komentarzy:

  1. Miałam tę samą maskę i niestety zupełnie nie dla mnie - nie wypłukać włosów tak, aby nie wyglądały na tłuste po niej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam kiedyś szamponu, ale nie zauważyłam żadnego rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w trakcie używania :) Miałam ją na włosach dopiero 2 razy , ale jakoś specjalnie mnie nie zaskoczyła (lepsze efekty dawała ta do suchych i zniszczonych) , ale wiadomo na efekty trzeba poczekac :) Więc będę cierpliwa :) Muszę wypróbować tego przepisu z żółtkiem i produktów w ZSK , tylko , że tych ostatnich nie posiadam :( jakoś boję się zamówić bo nie wiem ile tego dawać co i jak , ale kiedyś trzeba zacząć tylko ktoś musi mnie pierw przekonać i namówić hehe. Najbardziej ciekawi mnie ''hydrolant keratyny'' o ile dobrze mówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i jeszcze mam pytanie. Czy tą maskę z przepisu zmywasz samą wodą ? ;> Czy trzeba użyć szamponu ?
      :)

      Usuń
    2. Samą wodą, nie miałam żadnego problemu...

      Usuń
  4. dziękuję! :) tak więc dodaje do obserwowanych :)
    co do maski- nigdy nie używałam, ale po Twojej recenzji myślę, że jak na osobę, która musi myć włosy co 2 dni niestety nie będzie odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Twoim przypadku bym jej faktycznie nie kupywała...

      Usuń
  5. Nie miałam, ale z tendencją do przetłuszczania się nie chcę jej próbować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna maska, ale często piszesz o ciężko dostępnych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciężko dostępnych? Większość można znaleźć w Rossmanie lub aptece. A zawsze zostaje allegro...

      Usuń
  7. Lubię maski biovaxa,teraz mam do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę ją znowu kupić, moje włosy aż się proszą o odżywienie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. tej nie próbowałam, ale jak trafię kiedyś w promocji to czemu nie, można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tą maskę, kupiłam w nadziei, że choć trochę ograniczy wypadanie, ale niestety nie pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam, niedawno recenzowałam- dla mnie kiepska. Zamiast zregenerowac włosy robiła mi oklapłe siano

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię tą maskę, zrobiła to co u ciebie i na dodatek pomogła z wypadaniem ;) mi odpowiada jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak ? : ) Jak będę robić ją kolejny raz na pewno tak zrobię .
    Dzięki : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonale znamy tą maseczkę. Jesteśmy z niej bardzo zadowolone!

    Zapraszamy do nas na "Kokardowy zachwyt" tylko u nas krok po kroku jak wykonać kokardę z włosów www.werbeautykor.blogspot.com !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie uzywałam tej maseczki,ani żadnej rzeczy z tej firmy.Na razie słabo się orientuje w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na wypadanie kupiłam maskę pilomaxa, którą stosują osoby po leczeniu chorób nowotworowych (chemioterapii) i zdecydowanie mi pomogła. nie wiem czy jest to zależne od struktury włosa, czy może różnią się składem, ale tamtą mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam kiedyś przetestować maskę tej firmy dla blondynek, ale jakoś tak się złożyło, że jeszcze jej kupiłam :) Polecam odżywkę Nivea Long Repair z keratyną i olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. osobiście uwielbiam ich maski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj, moje włosy potrzebowałyby porządnego nawilżenia, widuję te maski w Superpharm, chyba się skuszę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że często są nawet promocje i wtedy najbardziej opłaca się je kupić =)

      Usuń
  20. Uwielbiam produkty Biovaxa. U mnie słabo dostępne, ale i tak bardzo je lubie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię te produkty z Biovax`u ;) mam serum i maskę do włosów suchych i zniszczonych i nie mogę na nie narzekać.

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja zachwycona kremem Essentielles Vichy nie jestem, ale nie zrobił mi krzywdy (nie podrażnił, nie wysypało mnie, nawilżał możliwie), w dodatku kupiłam na promocji, więc trudno mi go negatywnie ocenić. Zwyklaczek. Cudów nie ma, ale zły nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  23. Raz na jakiś czas kupuję szampony i odżywki tej firmy, ale nie pełnowymiarowe opakowania, tylko saszetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że firma oferuje coś takiego =) zawsze można sprawdzić przed kupnem pełnowymiarowego opakowania =)

      Usuń
  24. Może to dlatego że były ciemniejsze i proste ? Hym sama nie wiem :)
    Ale dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
  25. pewnie, zrób zakładkę :) chętnie zajrzę :D ciężko coś wymienić jak inni nie mogą zajrzeć co tam masz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym nie patrzeć na składy żeli, ale już niestety nie potrafię :( To silniejsze ode mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze slysze o tej firmie ;p
    masz bardzo ciekawego bloga :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno sobie kupię następnym razem :) Ją i NaturVital z aloesem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Skusiłaś mnie tym nawilżeniem, bo z moimi wytrawionymi rozjaśniaczem włosami to najważniejsze :P Kupię ją na pewno, gdzie ją zamówiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, ale warto się rozejrzeć w aptekach...

      Usuń
  30. Oj to zdecydowanie nie dla mnie, skoro szybko przetłuszcza :( ale dobrze, że o tym piszesz, przynajmniej wiem czego się po produkcie spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam i byłam niezadowolona

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi troszkę obciążyła włosy:( Ale po za tym była ok!Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. To moja ulubiona maska z tej serii, ale jeszcze jej nie tuningowałam :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/06/rozdanie-z-annabelle-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przyjemnie czyta się Twój blog:) przedstawionej maseczki nie miałam ale z Biovaxu obecnie testuję dla włosów zniszczonych z proteinami mleka. Odpowiedź na Twój komentarz na zdjęciu pokazałam moje naturalne włosy i strączki powstają same:) czasami jeśli chcę mieć ładniejsze loczki używam pianki i suszarki z dyfuzorem Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja nie mam zastrzeżeń do tej maski. Mam włosy mocno przetłuszczające- muszę je myć codziennie. I nie widzę żadnego mocniejszego przetłuszczania, a czasem niestety tak miałam z niektórymi maskami. Ja osobiście bardzo lubię ten produkt i spełnia swoje działanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam ją na stanie, ale nie otwartą... mam inne do zużycia i wtedy :P
    ja zauważyłam,że muszę myć włosy codziennie... chyba przesadziłam ostatnio z pielęgnacją, a przecież co za dużo to nie zdrowo
    jednak na noc używam Jantar, wcieram w skalp... rano włosy nie są najlepszej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  37. przyczyny wypadania włosów mogą być różne, podłoże nie zawsze jest jasne, może coś ze zdrowiem? brak jakiś składników? gorsze samopoczucie? stres? a może za mało snu...
    nie przypatrzyłam się Twojej pielęgnacji, a może skrzypopokrzywa?
    Jantar? ajurewdyjskie kosmetyki do pielęgnacji włosów?
    pielęgnacja od zewnątrz i wewnątrz :P

    OdpowiedzUsuń
  38. dobrze,że działasz, a nie siedzisz z założonymi rękoma
    powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  39. teraz właśnie stosuję tą maskę, bez szału, ale jest ok i chyba zostanę przy biovaxsie ale może wypróbuję inne wersje. Zobaczymy co się spisze

    OdpowiedzUsuń
  40. za mną od dawna chodziły produkty z biovaxu, lecz zawsze natrafiałam na inne lepsze promocje z produktami do włosów. Teraz skutecznie mnie zniechęciłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. nie zauważyłam zwiększonego przetłuszczania ale i tak zawsze myję co 2 dzień włosy

    OdpowiedzUsuń
  42. Dużo słyszałam o produktach z BIOVAX'u,ale sama nie stosuję odżywek oraz maseczek do włosów,także chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zdecydowanie polecam maseczkę z proteinami mlecznymi! Jest genialna i cudownie pachnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam tę maskę, ale nie potrafię się o niej jeszcze wypowiedzieć. Rezultaty dla mnie na razie są jednorazowe.
    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Waxa zauważyłam dzisiaj na półce a aptece i zapewne dodam go do listy zakupów, po zużyciu aktualnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń